De service van Ecruiser
Uit de cijfers is gebleken dat wij in 2024 maar liefst 84% van het onderhoud en service aan onze scooters direct aan huis hebben kunnen oplossen ! De overige 16% is in onze werkplaats gerealiseerd. Ecruiser heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Wij zien een servicemelding als 'de kans' om onze service en kwaliteit te waarborgen. Heeft u een defect aan uw escooter aangekocht bij Ecruiser®? Neem dan direct contact met ons op via Tel: +31166234858 kies voor optie service of maak een melding via de Ecruiser® app. Natuurlijk kunt u ons ook mailen naar service@ecruiser.nl. Onze vakbekwame servicemedewerkers helpen u graag verder.
Ecruiser® heeft alle onderdelen zoals banden, accu's, controllers, omvormers, remsystemen, brushlessmotoren en kabelbomen op voorraad waardoor wij u direct kunnen voorzien van de juiste service en onderdelen. Let op: Wij verrichten beperkt service en onderhoud aan scooters welke niet bij Ecruiser aangekocht zijn. Dit om onze eigen klanten altijd van dienst te kunnen zijn.
Service en onderhoud aan huis? Ecruiser verricht 84% van haar onderhoud en service bij de klant thuis op locatie. Het voordeel. U bent direct geholpen en kunt weer gebruik maken van uw geliefde e-scooter. U leert ook door mee te kijken met onze monteur hoe de aangekochte e-scooter werkt. Mochten wij de servicemelding nou niet op locatie kunnen verrichten? Dan is er bij ons ook de mogelijkheid om een leenscooter te ontvangen zodat u wel voorzien bent van dagelijks vervoer.